keep your attitude , i have my own.

Har ju inte bloggat på ett tag vilket kanske har märkts ? 
Tänker faktiskt dra igång igen , tror jag ...  . Iallafall orkar jag givitvis inte berätta om 
de senaste dagarna. Hänt både mycket bra och mycket dåliga saker ...
Så kom med tips på vad ni vill se i bloggen , alla förslag är mer än välkomman !!
Just nu : Sitter jag och lyssnar på musik och ska snart lägga mig och titta på Gossip Girl , bäst !
men jag bloggar imorgon eller så , jag är ju en i mängden nu när jag har iphone ;) så blir säkert lite 
bloggning från mobilen annars ! 
 

gamal arkivbild ! 

att se dig med någon annan äcklar mig
 
 

Kommentarer
Postat av: Erica

tack för kommentaren ! du har också en fin blogg, kram :)

2012-07-16 @ 05:06:47
URL: http://www.nattstad.se/Livetsomerica
Postat av: julle

blogga om mig ? dina inköp kläder och så , dagens outfit ,roliga saker som händer i ditt liv :) vad som helst,bara blogga !!! puss <3

2012-07-16 @ 22:26:09


Innan du kommenterar läs det här:
© Designen är gjord av: www.bbrallis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback