vad du ger är vad du fått

Jag är vaken ännu , herregud !
klockan ör 03.35 å jag är vaken , borde sova ?
ska snart lägga mig , svin trött men har tankarna på annat så det går inte :(
Imorgon vet jag inte vad jag gör , hittar la på något kul ... om jag inte sover bort hela dagen !
fast det hade  inte varit fel :) haha tråkigt inlägg men det  blir så ibland!

Jag trodde kärleken var något sött.
En romantisk dimma av rosa och rött
Blommor, choklad och att hålla i hand
Kramar och kanske en kyss ibland,
Så blev jag förälskad och drömmarna svek.
Det gjorde så ont att själen skrek
Allt handlade bara om tårar och smärta
Och kvar finns bara ett krossat hjärta!


Kommentarer


Innan du kommenterar läs det här:
© Designen är gjord av: www.bbrallis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback