Ricinolja!

Helt sjukt , satt å läste lite bloggar å tittade runt på google.
Det får håret att växa ungefär 5 cm på 2 veckor och det blir tjockare! Mitt hår växer ALDRIG ....
Så tänkte faktiskt testa detta , jag menar vad kan jag förlora ? 50 kr haha .
Men iallafall , det är ju inte till för håret utan till för om man är förstoppad så ska man ta det HAHA !

Här är lite bilder på andra som har använt detta (hoppas det är okej att jag lånar eran bild,om inte säg till så tar jag bort den)

/puss




Kommentarer
Postat av: Anonym

http://xn--hrvrdsprodukter-hlbc.se/ricinolja-har/harvard-2/29/389/

2012-02-08 @ 19:34:45


Innan du kommenterar läs det här:
© Designen är gjord av: www.bbrallis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback