Glad alla ♥-dag !

Glad alla ♥-dag !
Själv har jag ju ingen då :( haha !
Dagen har spenderas i dingle på konfirmation .... inte bästa sättet att fira alla ♥ dag kanske ;)!
iallafall så har helgen varit bra !
Fredag : Firade ida som fyllt 15 med en massa goa folk .
Lördag : Sov å mys med mammi ♥
Söndag : Nordby med mamma , robert å tindra !
Har ju inte bloggat på ett tag :S så mycket jag inte kunnat berätta ...
men kan dra det lite kort , har tagit hål i örat själv med ett örhänge eller a Sandra tog det !
uppe vid bråsket , fyfan! GÖR ALDRIG DET SJÄLVA!
Sen har jag shoppat en del..... så det sved i plånboken.
jaja , bilder lägger jag in imorgon på det !

Hoppas ni avslutar alla ♥ dag med någon ni älskar !


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer


Innan du kommenterar läs det här:
© Designen är gjord av: www.bbrallis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback