DONT LET A GIRL FALL FOR YOU IF YOUR NOT READY TO CATCH HER.

Hej !
kom nyss hem från skolan , åkte hem tidigare för jag mådde inge vidare :( har/hade skiiit ont i magen !
Det hände absolut inget kul i skolan , som vanligt .
Sen har matte prov imorgon så ska plugga lite
på det senare oxå :/
ikväll ska jag på massage , guuu så gött :D! Behöver verkligen det ;)
Juste ska lägga ut bilder på det jag köpt oxå ju!
haha vilket hoppigt inlägg det blev , jaja just live with it ;)

människor jag älskat som jag lärt mig hata.

detta va inte allt , har två linne till och en till bh , men det ligger i tvätten så . :)


Kommentarer
Postat av: ALICE

sv; Ja det är bra , själv? :)

2012-02-16 @ 16:46:12
URL: http://aalicejunman.blogg.se/
Postat av: julia

gud så snygg blogg !:)

2012-02-20 @ 23:32:11
URL: http://juliaisabellaa.blogg.se/


Innan du kommenterar läs det här:
© Designen är gjord av: www.bbrallis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback