mot färgelanda !

Har inte bloggat på ett tag och andledningen till det är väl att jag gjort andra saker ..
Iallafall , just nu sitter jag vid datorn ska snart fortsätta packa till Färgelandacup , är inte alls taggad
och tror det kommer bli tråkigt roligt * ;) men jaja vi får göra det bästa av det och försöka ha roligt ändå
killarna kommer ju också vara där så vi är nog mycket med dem :)
tråkigt inlägg ? - ja !
jaja här kommer även svaren från frågestunden.
 
EmiliaFlodstrand
 
Facebook/twitter 
Rosa/blå 
Pojkvän/bästavän 
Data/mobil 
Skor/kläder 
Fanta/cola 
Kram :)
 
Ida Bergrren
Är du intresserad av någon? :)))) 
 
- Nej :)
 
Anonym
Facebook/instagram 
pojkvänn/singel 
snygg/söt 
bästavän/familj 
puss/strul 
oskuld/inte oskuld 
fotboll/ridning 
kram
 
Maria
va har du för storlek på kläder? typ tröjpr p jeans? vem är din bv?va gillar du att göra? hur mkt vägerr du? gillar du ngn?:)kram, fin blogg
 
-  Asså det är ju helt olika vissa kläder har jag S på , kan även vara skönt med en stor tröja så M lite olika !
Julia är min bästavän , nej jag gillar inte någon på mer än kompis sättet just nu . tack :)
 
Iddi
va tkr du om mig? :D
 
-vem fan är du ?
 
 
Alicia
va tkr du om mig? :D 
- vem fan är du ?
 
Rossanna
vad tycker du om min blogg:)?  - den är heeeeeeeeeeel grym !
favorit färg? - rosa
längsta du gått med en kille? - det vet du nog ;)
favorit djur? - häst
favvo plagg i garderoben? - oj .... just nu är det nog nattans hippie byxor ;)
favoritbloggar? - din , idas , kissies, dessies har massa fler :)
 
Anonym
 vad vill du helst vara singel eller i ett förhållande ? varför valde du det svaret ? och vem va din senaste kärlek ?
vem av dina ex saknar du mest ? kram 
- Singel tror jag eller jag vet inte ... hade väl vart underbart med ett förhållande , men just nu vill jag bara vara singel ! För jag inte träffat någon jag vill vara i ett förhållande med , haha ? inget jag vill ta upp här.
vem av mina ex... haha oj , pierre nog ! DOCK BARA SOM KOMPIS ! 
 
här har ni , hoppas svaren va det ni ville ha !
 
 
 
idiot är vad du är 

Kommentarer


Innan du kommenterar läs det här:
© Designen är gjord av: www.bbrallis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback