We ignore those who adore us, we adore those who ignore us, we hurt those who love us and we love those who hurt us .

Kom nyss hem från trafikskolan , första körlektionen nu .. gick faktiskt riktigt bra ! (y)
gjorde ett datatest också .. haha fick 52 av 70 (60 va godkänt) men har inte pluggat så rätt okej för
att inte läst i boken . Världens bästa Julia åkte med mig till trafikskolan imose vid 07.23 ;)gulle !
Ska kanske in och göra 4 tester till sen med Ida , får se hur det blir om jag inte ska till min bror .
Igår så spela vi träningsmatch mot sais , tror jag det va :s vi förlora med 5-1 ... å det målet va själv mål !
haha , jaja !
Får se vad som händer sen , bloggar senare !

puss


Kommentarer
Postat av: suttan

sv; Tack! Dsm! <333

2012-04-10 @ 14:13:31
URL: http://suttaan.blogg.se/
Postat av: Lin

sv: tack så mycket, ja jag gillar att fota det är jättekul !:) sj? eller vad har du för iintressen? :) <3

2012-04-10 @ 16:25:18
URL: http://linnih.blogg.se/


Innan du kommenterar läs det här:
© Designen är gjord av: www.bbrallis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback