trött ...

Kom nyss hem , min morgon börja inte alls bra ! Vaknade av att telefonen ringde vid 13.06 ( sov länge )
och det är sanna : " vad gör du? vi ska te gymmet och bussen går om en halv timma " jag flyger upp och börjar
leta efter tränings kläder och far iväg ner till korset med en macka i handen där sannas mormor ska hämta upp mig , vi sitter och väntar på bussen , bussen kommer ... jag går på bussen sätter mig då sanna säger :  " hejdå natali , jag hade fel fritidskort " jag springer av bussen och tror jag ska strypa sanna , vi gick hem och så ringer hon 15 min senare , farfar kör oss te gymmet vi åker nu , ännu en gång springer jag ner till korset och vi kommer faktiskt te gymmet denna gången ;) vi tog ett ganska soft pass gick , ( ida var oxå med )
sen så hämta mamma mig och i bilen va sandra , robert och tindra . vi åkte till munkedal till blommster affären och handlade blommor , sen vidare till hemköp och handla för imorgon .
nu ska jag städa och chilla sen kanske film med sara ?
bloggar senare puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: imvu :)

2011-11-05 @ 00:02:44
URL: http://saandriiwss.blogg.se/


Innan du kommenterar läs det här:
© Designen är gjord av: www.bbrallis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback