hemma !

kom nyss hem från Robert , har pluggat på matten . Nu sitter den som smäck , hoppas jag får bra på provet imorgon! Nu ska jag läsa igenom no:n och sen börja på bokrecensionen och försöka skriva en lång ;)
den andra blev bara 1 sida lite :o ska se om jag kan lägga till mer i den! I helgen kommer Nattis hit , vi ska se på walking dead med Matti & Daniel ! haha dom ville oxå vara med ! så det blir nog min helg spenderad med Nattis♥ sen på söndag blir det träning för pååååå väldigt länge blir nog oxå kyrkan ?! har inte tränat pga jag inte fått för min läkare men han säger jag ska börja så smått som möjligt och ta det lungt , så blir nog ingen sprigning imorgon :( Så blir la att plugga hela dagen då oxå . Nu ska jag se på tv:en lite innan jag sätter igång med råpluggandet , man ska la få unna sig lite ?

bloggar imorgon , puss!

Julstämming♥

Kommentarer
Postat av: rossana

haha natali har du börja säga nattis nu;)?<3

2011-12-01 @ 11:51:39
URL: http://ttrogbrunett.myshowroom.se


Innan du kommenterar läs det här:
© Designen är gjord av: www.bbrallis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback