En underbar dag med älskling!

Idag blev det at stå upp vid 11 och göra iordning sig för att åka till Torp med Julia .
Bytade ut ett par skor och köpte en tröja , hårband , halloween grej , örhängen !(bilder kommer)
Skorna ... här kommer historian ;)
"Min bror kom hem häromdagen med ett par skor till hans flickvän sandra , skorna jag verkligen ville ha!
och hon provar dom .... och dom är förstora ... och robert säger att dom ska byta dom men då säger sandra :
nej men natali kan ju ta dom om hon vill ha dom , hon har ju hjälpt till så mycket ny med flytten och passat tindra .
Dom frågar om jag vill ha dom och så klart säger jag ja .. men valde av olika skäl (savning) byta jag till ett par andra lika dana fast svarta!"
Iallafall , imorgon blir det att gå upp halv 11 och köpa godis och dricka med sara , för vi ska på äckel konfa grej och se på film i TVÅ TIMMAR ! för vi missa det på en tisdag ...
/puss


Kommentarer
Postat av: rossana

Sv: hehe okej;))

2011-11-03 @ 00:19:09
URL: http://trogbrunett.blogg.se/


Innan du kommenterar läs det här:
© Designen är gjord av: www.bbrallis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback