Du ska aldrig ta livet för seriöst, för du kommer aldrig ut ur det levande .

Kvällen va rolig , mycket skratt , skrik , mat , godis och en jävla massa disk och städning !
när alla hade åkt så städade jag upp och diska , sen gick jag te sara och såg på en halv film , då jag blev
så jävla trött , så sängen snart ? ohja! Så bloggar mera imorgon!

känslan av att inte räcka till,
att inte kunna finnas för alla som behöver mig.
känslan att inte vara tillräckligt bra,
att misslyckas med allt.
känslan av att inte vara uppskattad,
känslan av värdelöshet,
känslan av hopplöshet.
jag försöker , tro mig !
men det räcker inte ...





Kommentarer


Innan du kommenterar läs det här:
© Designen är gjord av: www.bbrallis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback