Mitt hjärta är ett fängelse och du har dömts till livstid!

Kom nyss ur duschen , har varit på torp och handlat : Glansspray,"diamanter",armband,lösnaglar
och svarta tights .Sandra ska hjälpa mig att fixa mig osv.
Nu är jag taggad inför nyår kan man säga !!
Åker nog vid 17.20 .
Kvällens planer : vi tjejer ska äta vid 6 tiden och vi 8 tiden kommer killarna
vad vi ska göra vet jag inte , men det kommer bli grymt !
vi är ca 15 personer och alla ska sova över , kaos !
bilder kommer imorgon när jag kommer hem , så får ni bilder från kvällen och även får ni reda på
hur vi ser ut ;)

gott nytt år !



Kommentarer


Innan du kommenterar läs det här:
© Designen är gjord av: www.bbrallis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback