lite efter men här har ni svaren.

Linn
1.vad gör dig lycklig?
1.vill du göra videoinlägg?

Svar : 1 . Att umgås med nära och kära , speciellt min bästavän Julia.
2. hm , ja de skulle jag nog kunna göra.

Sanna
1.När ska du sluta med ditt jävla godisförbud?
2.Vill du följa med ut på en promenad?
3.Vad ska vi köpa imorrn på torp?
4.Vad ska du ha på dig på fredag?

Svar: 1. Har tekniskt sett det , äter bara på lördagar ;)
2. absolut.
3. -
4. -

Iddi
1. Är du oskuld?
2. Skulle du vilja ha ett förhållande eller vill du va singel?
3. Vem är din bästavän?
4. Hur mycket tränar du i veckan?
5. Bästa träningstips?
6. Vad är bra att äta när man tränar?

svar: 1. ja
2. Asså det beror på , klart det är underbart att ha kille men att vara singel har man SJUKT mycket fritid om man säger så , så singel tror jag...
3. hm har många men Julia är nog en av dom närmaste.
4. har tappat träningen helt nu men fotbollsträning två gånger i veckan + match , det räknas väl som träning ?
5. ojoj , inte ge upp .. blicka framåt och va positiv till träningen , träna med en kompis så blir det roligare.
6. vet inte ... kött/fisk , sallad ? haha jag har ingen aning.

Fannii
1. Brukar du läsa min blogg? :D
2. Hur många läsare har du ungefär om dagen? :D
3. Vad är din favoritmat? :D
4. Bästa filmen? :D
5. Vilka bloggar läser du varje dag? :D

svar: 1 . ja :)
2. beror på , nu i slutet har jag nt bloggat alls ändå har jag 30 läsare ;) men annars brukar det vara en 40 kanske .
3. TACOPAJ
4.hm.... svårt
5. sanna arvidsson , martina hansson , kissise , dessie och några mer :)

Sandra
1. läser du min blogg?
2. vad fick dig att börja blogga?
3. vad är de värsta du vet?

svar: 1. ja
2. kompisar bloggade
3. vänner som sviker

Julia
1.Vid vilket tillfälle är du som gladast ?
2.älskar du ngn just nu?
3.Om du skulle vunnit en miljon vad skulle du gjort då?
4.Vad heter din bästavän?
5.Är du kär just nu?

svar: 1. när jag är med mina nära och kära .
2. ja men på kompis sätt och min familj så klart.
3. åh herregud ,  tagit med min familj till ett varmt land eller åkt och shoppat med en kompis som en galning!!
4. Julia , känns det namnet bekant ? har ju många mer men hon är en av dom närmaste .
5. nej ...

svaren , hoppas ni fick dem svaren ni ville ;)



Kommentarer
Postat av: nattis

jätte fin blogg kika gärna in i min :)

2012-05-28 @ 21:54:44
URL: http://nattisen.blogg.se/


Innan du kommenterar läs det här:
© Designen är gjord av: www.bbrallis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback