41 dagar tills jag fyller !!!

Hej !
Idag är jag hemma från skola, mår inte alls bra !
Har ont i huvudet , ont i kroppen å allmänt seg :(
men jag hoppas det är bättre imorgon , har troligtvis no prov då ..
Idag har jag inte gjort så mycket , sovit . Ska göra en uppsats till engelska om
: kung fu panda ... har aldrig sett den så håller på att ladda ner den nu .
Ska även plugga till no provet .
Fast min älskade bror å hans tjej ska göra langos , mums!
så blir att feta sig lite också , haha ;)
´
Har även gjort min önskelista , fyller ju snart :D (16 april) jaja det är snart för mig iallafall !!

* Nail hair body wave 2 paket , brunt och blondt .
* Desperate housewives säsong 3 .
* Plattång babyliss icurl .
* Presentkort på veromoda & ginatricot.
* Pengar


suddig bild i knooooooow


Kommentarer


Innan du kommenterar läs det här:
© Designen är gjord av: www.bbrallis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback