världens bästa nyår♥

2o12
jag hade verkligen en grym kväll igår , ett riktigt grymt avslut på ett grymt år !
det var go mat , gött folk och bra musik .
Vi sköt lite raketer , fick inga dirket bra bilder alla blev typ suddiga haha !
somnade vid halv 8 och vaknade upp på mattan tillsammans med Cornelia som låg under
bordet , ida låg på andra sidan bordet med Adam medans kim sov i soffan.
sov knappt 2 timmar , så jag sömna gött när jag kom hem kan jag säga.
somnade vid 12.30 & vaknade 17.30 , men är sjukt trött ännu och huvudet sprängs snart .
men här får ni två bild från VÄRLDENS BÄSTA NYÅR än så länge , mer bilder kommer !
hoppas ni hade det bra igår.

puss
alla är inte med på bilden + SUDDIG




Kommentarer


Innan du kommenterar läs det här:
© Designen är gjord av: www.bbrallis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback