sorry babes !

Inte blogg något alls ... jag vet :( har inte haft tid/lust/ork ! men det ska väl bli bättre .
Men jag vill ha ny header å design !! HJÄLP NÅGON?
iaf så är min plan att börja träna ! Blir att skaffa gym kort nästa tisdag är planen .
Så blir väl att kanske köpa lite nya tränings kläder oxå ;) ? jag menar hur nice hade det inte vart
attt komma helt rosa till gymmet ? haha nämen aa ! När all äcklig snö smälter bort ska jag försöka
ut å springa oxå . Men det blir ganska mycket nu , skolan , snart trafikskolan , konfan, fotbollsträningar
å gymmet på det .
men nu vill jag ha lite förslag ! Hur får ni motervation till att hållla igång ? kompis på gymmet ? bra musik ?
nu ska jag allt få en snygg "bikinikropp" till sommaren !

Wich me godluck !

Victoria's secret modellernas kroppar! Hur snygga är inte dom då?
Jag tror att alla tjejer vill ha en sån här kropp och det känns bara omöjligt att komma dit, men det går!
med envis het och det gäller att vara bestämd !


Kommentarer


Innan du kommenterar läs det här:
© Designen är gjord av: www.bbrallis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback