BULL SHIT !

En sak jag inte förstår är hur kan folk vara så jävla bra på att snacka skit?
Det är det ända folk gör , dom bara älskar att se någon annan lida va det !
Man vet ju inte ens längre vilka som är falska eller sanna vänner? hur ska man veta det ?
den man minst tror ska snacka skit om en gör det , den man minst tror den ska svika en
gör det , världen är full av BULL SHIT ! Folk utnyttjar för dom inte har sin bästavän där , folk är
helt enkelt för grymma ,den man litar på mest är den som läcker ut allt du nyss sagt .Den du litar på litar oxå på någon, det tar aldrig slut . Jag ska börja hålla mina hemligheter för mig själv , då är dom säkra !
detta är verkligen välkommen !

(detta va inte skrivet te någon speciell )

Kommentarer
Postat av: ALICE

sv; svarar på kommentarer osv :) allt bra?

2012-01-10 @ 16:27:57
URL: http://aalicejunman.blogg.se/
Postat av: EBBA

sv: varit i skolan idag:)

läget?

2012-01-10 @ 16:46:23
URL: http://anderssoneebba.blogg.se/


Innan du kommenterar läs det här:
© Designen är gjord av: www.bbrallis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback