Utseendet fångar ögonen , men personligheten fångar hjärtat.

Hallo !
Dålig uppdatering , jag vet  .
Har inte bloggat på läääänge så ganska mycket som jag inte berättat .
men orkar inte heller berätta allt jag gjort på lovet , men har iallafall spederat mycket
tid med världens bäst Nathalie .
Idag har jag varit i skolan och varit på gudstjänst , ganska rolig å soft faktsikt denna gången ;)
Har även nyss beställt lite saker från Nelly .
Finns inget mer att säga .

Gilla inte tusen tjejer , gilla en tjej på tusen olika sätt.


bikini överdel 79 :- från Nelly.

trosor 49 :- från Nelly.

klänning 399 :-  från Nelly.

jag å nathalie 

Kommentarer


Innan du kommenterar läs det här:
© Designen är gjord av: www.bbrallis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback