Jag kunde dö för dig , men nu är du död för mig.

Jag suger på att blogga , hehe !
Jaja , kom nyss hem från gymmet med Cornelia , as gött !
Vi körde ett kort ganska lätt pass , men det känns att man jobbat ändå .
Helgen har varit full spikad :
Fredag: Skolan sen dömde jag p12 (fotboll)
Lördag: Stod i kiosken med ida och sen 50års klas för min morbro.
Söndag: sov till en halv 1 sen drog jag på Svartborgscupen för att spela med mitt lag.
Cupen gick inte så bra , vi kom sist (y) haha !
Men vi spela något otroligt bra , hade många mål chanser .
Vi kan räkna bort första matchen , för då visste vi inte ens va fotboll va , spelade värre än så flickor på
9år ..... jaja glöm det nu !

Tänkte jag skulle sova nu :) skeeeeeeeeeeet trött , så behöver allt det .

/ bloggar sen ;)

Lånade bilden från Josefine ! :)

Kommentarer


Innan du kommenterar läs det här:
© Designen är gjord av: www.bbrallis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback