fullspäckad helg !

Hallo bitches !
Kom nyss hem från Daniella , har spenderat en stund med henne :)
Min helg har varit SUPER  , hoppas eran oxå varit det !
I lördags så åkte jag , fanny å hennes föräldrar på spa i stenungsund .
Har aldrig haft så kul i hela mitt liv , haha nämen !
När vi kom fram packa vi upp alla grejer , vi fick eget rum (y)
sedan så drog vi oss ner till gymmet å gymma i kanske 1 h , det va ganska segt
för dom hade ingen musik , så vi valde att sticka upp till rummet å byta om till badkläder
å bada .
Nere vid badet träffa vi 5st 23 åringar som vi bada bubbelpool med ;)
HAHA , skit sköna killar från Göteborg .
Sen så käka vi sviiiin go mat , å sen gick vi på nattklubb .
å fy vad jag dansa , i mina höööga skor ! herregud ;)!

det va min helg , har ni haft en bra helg ?




stenungsbaden

Kommentarer
Postat av: julia

kul att du haft de så roligt , jag har också haft de kul.

du är snygg btw :)

2012-02-20 @ 23:48:35
URL: http://juliaisabellaa.blogg.se/
Postat av: sarahh

hoppas du haft de kul , älskar din blogg ! :)

2012-02-20 @ 23:50:47
Postat av: ingmarie<3lasse

du är så fin , älskar när du lägger upp bilder :)

2012-02-20 @ 23:52:13
Postat av: Eriica

Hoppas du haft en bra Måndag :)

kram

2012-02-20 @ 23:56:30
URL: http://eswensson.blogg.se/


Innan du kommenterar läs det här:
© Designen är gjord av: www.bbrallis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback