if you dont have anything, you´ve got nothing to loose.

Har nyss sprungit på bandet i 30 minuter underbart ! Har vart sjukt dålig på att träna :(
Idag har jag varit i skolan , haft 3 lektioner tror jag :o Sista lektionen "no" blev inställd så tog
2-bussen hem . Skulle vart till konfirmation och gymmet men vi skippa konfirmationen och dom andra
hade lektion så jag sket i gymmet å drog hem å sprang på bandet själv :)
Nu ska jag duscha å göra en håringpackning , det behövs verkligen i på mitt slitna hår !
Ska även ringa till frissan senare och beställa tid för klippning och färgning , ska även ringa till
en tjej som gör naglar så ska jag beställa tid för att göra det också.
Vad tror ni det blir för färg ?
* Rött
* Brunt
* Blond
* Naturfärg

bloggar senare !

Kommentarer


Innan du kommenterar läs det här:
© Designen är gjord av: www.bbrallis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback