happy easter bitches.


Har nyss duchat ska snart ta och packa sedan vid halv 2-2 drar jag till Munkedal .
Har fixat kläder till kvällen , men ännu inte kommit på vad jag ska ha för frisyr ?! plattat , lockigt , vågigt ?
jaja det löser sig nog , hoppas jag !
Kvällen kommer iallafall bli grym med en massa goa folk , sjuukt taggad !
hm .. finns inte så mycket mer att säga om det ? hoppas ni också får en underbar påsk och att ni har kul
och inte sitter hemma framför tv:n !
bilder från kvällen kommer upp imorgon eller övermorgon , beror på vilket skick jag är imorgon ;)

GLAD PÅSK !

tack för påskägget Ida & Sanna ;) ( fick även ett påskägg av mamma och pappa , men det är i min mage nu ...
fick en trisslott å vann 50 kr , woho ! )

Kommentarer


Innan du kommenterar läs det här:
© Designen är gjord av: www.bbrallis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback