rolig kväll - ja !

Efter ha gett oss av till Adam så gjorde vi inte så mycket hos han , alla cpa och det var grymt kul!
dom stekte korv , haha alla käka det utom jag och sanna vi åt bara brödet (y)
Han fick sin present ;) men går inte att ladda in bilderna på datan :( så ni får dom senare !
Igår vid tolv tiden så bestämde jag,sara och sanna att jag skulle sova över hos sara !
vi såg på film och la oss vid 2 tiden för att vi ska orka spela match idag ! Vi möter vallen ,
vad som sägs är dom kaxiga och spelar fult . DETTA SKA BLI KUL ! haha!
Nu sitter jag och väntar på efterlängtande Daniella som ska komma hit och snacka skit ett tag.
bloggar efter matchen ! puss


Kommentarer
Postat av: rossana

SV; hihi aww tack!:)

2011-09-04 @ 12:53:50
URL: http://trogbrunett.blogg.se/


Innan du kommenterar läs det här:
© Designen är gjord av: www.bbrallis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback