hem från plugget hem till plugget !

Hallo där ute i kylan!
Just nu chillar jag "pust" , helt sjukt att det är så mycket att göra i skolan så jävla mycket
press och stress ! Idag va jag på vårdcentralen pga att jag jämt har ont i huvudet osv har lågt blod värde och nu tydligen lågt blod tryck ! Ska tbx på måndag och ta blodprov och synundersökning , har även utvecklingssamtal då :s hoppas på det bästa ! ska även bort te min bror så ska han hjälpa mig lite med matten !
Idag ska jag :
* Plugga inför noprovet.
* Plugga inför matteprovet.
* Plugga för svenskomprovet.
* Börja på den andra bokrecensionen.
* Gå ut med Baloo.
my life sucks!
bloggar senare när jag kommer hem / puss
älsklingen !

Kommentarer


Innan du kommenterar läs det här:
© Designen är gjord av: www.bbrallis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback