Nathalies place

Just nu sitter jag och äter nutella macka till frulle hos nattan , myyyyyyyyysigt !
Igår va jag på torp med min bror , sandra och robin köpte ett linne från bikbok , nagelförlägning från h&m och glitter till det på panduro . efter det så släppte min bror av mig på stale där nattan , matti och danne var .
Dom skulle te tempo -.- svin kallt va det iaf och inne på tempo tog dom av sig skorna för att det va varmare ? tattare host! Vi vandrade vidare 40 meter och stod stilla där i ca 45 min , under tiden hade eric och julia hunnit komma dit .
Sen så kommer mitt och nattans under kage , han körde hem oss! fatta gött , tänk om vi skulle få gå hem då hade jag tagit livet av mig!!
men nu ska vi nog äta klart sen ska vi till ishallen med daniel och emanuel :)

bloggar när jag kommer hem , puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

nu är det du som bestämmer vad som ska komma på bloggen när/om den startas!

Så släng in en kommentar. Det krävs mycket, så släng in en du!

http://saandriiwss.blogg.se/

2011-12-09 @ 10:21:46
URL: http://saandriiwss.blogg.se/


Innan du kommenterar läs det här:
© Designen är gjord av: www.bbrallis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback