I'LL NEVER BE GOOD ENOUGH FOR YOU

Har inte bloggat på ett tag som ni märkt , vart så mycket i skolan . HELT SJUKT !
det sägs att åttan är det värsta året , det kan jag verkligen hålla med om!
Jag har lagt ner så sjukt mycket tid nu på svenskan pga av jag inte va godkänd men jag klara
alla tester så betyg för min del! gött !!
i måndags va jag och prov red smaragd sjuk liten söt polle ! Hon är en blandning mellan arab å gotlandsruss tror jag ? hon är 3 år alltså väldigt livlig ! men ska se om det blir att fortsätta rida henne:)
Här får ni min önske-lista ;)




Kommentarer
Postat av: Felicia

Fin blogg !

Titta gärna in min, den handlar om min kamp om att inte hitta min sjukdom..

Kram!

2011-12-20 @ 16:27:20
URL: http://feliciaskamp.bloggplatsen.se
Postat av: johanna

tack!:)

ja de funkar väl, sjdå?:)

2011-12-20 @ 22:00:29
URL: http://lizajhnajnsn.blogg.se/


Innan du kommenterar läs det här:
© Designen är gjord av: www.bbrallis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback