Godnatt !!

Klicka nyss hem en konfirmationsklänning & skor från nelly! (är ute i tid och ändrar jag mig å hittar ngn snyggare så kan jag ju köpa en , inte så farligt med 375;) )
Det är ju rea så fynda ju rejält skorna + klänningen 375 :- , som hittat!
Hoppas det passar osv , annars får jag skicka tbx det :)!
Just nu : sitter jag och ser på desperate housewives , ska snart sova !
Vart hos Elin ikväll , längesen vi träffades nu :( så va roligt att vi kunde ses , mycket
oförglömligt skratt kan jag säga !
Nu blir det nog sägen .

som det står på bilden , skornas färg är i fel färg så vita är det som gäller !!
vad tycker ni ?


/puss

Kommentarer


Innan du kommenterar läs det här:
© Designen är gjord av: www.bbrallis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback