för sanningen kan aldrig stängas in i någon bur.

Dagen har varit rätt chill , hade Romeo och Juliet sak hela dagen .. så satt mest å lyssna på en "tjej" som
prata engelska hela tiden hon kunde nog några få ord på svenska , good !
Sista dagen i skolan och nu är det lov , välförtjänt !
Efter skolan drog jag och ida till trafikskolan , gött en lektion kvar sen ska jag börja med testerna !
Vi visste inte om vi skulle te gymmet eller inte men när vi väl va i Dingle bestämde vi oss för att
dra till gymmet ändå ;)
Kom nyss hem från Rasmus , vi såg film å käka onyttigheter med Kim,Matte,Ida & Sanna.

Just nu : Sitter jag och snackar med Ida och ska snart sova ? imorgon ska jag till min bror och
städa , tjänar ju cash ;) Efter det blir det att åka till torp med bästa Nathalie och leta efter något
jag ska ha på mig på påsk ! Sen på kvällen blir det gymmet med Sanna & ida troligtvis :)

ha det gött !

snyggichar !

Kommentarer


Innan du kommenterar läs det här:
© Designen är gjord av: www.bbrallis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback