äkta vänner är som stjärnor, man ser dom inte alltid men man vet att dom alltid finns där.

inte skrivit på ett tag .. så ville skriva av mig lite .
Jag är frukatsvärt trött på att bara duga ibland för vissa personer . Folk snackar grymt mycket skit
om en annan sen andra sekunden är dom bästa vänner , jaja vi lever i denna värld.
jag orkar inte bry mig om mina "vänner" längre , nu satsar jag på mina riktiga vänner som som
verkligen finns där och bryr sig på rikigt !!
har inte bilder på alla äkta vänner , men ni vet vilka jag menar !

Kommentarer
Postat av: allibrall

Fin blogg! ♥

2012-05-26 @ 19:53:32
URL: http://allibrall.blogg.se/
Postat av: mmartinahansson

kvinna, den där bilden är fruktansvärd!

2012-05-27 @ 20:03:02
URL: http://mmartinahansson.blogg.se/
Postat av: julle

du är för älskvärd <3

2012-05-27 @ 21:39:39


Innan du kommenterar läs det här:
© Designen är gjord av: www.bbrallis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback