rubriker suger och är tråkiga , tralalalalalalala

Hallå !
Dagen har vart okej , skolan gick rätt fort å väldigt slapp .
Men dock kom alla kakor idag , så jag fick bära med mig 22 kakor på bussen ! JIPPE.
Men tur att man har en sådan snäll granne (adam) som hjälpte mig :D
Har även varit borta hos Robert och Sandra , haha lilla Tindrus lärde sig hoppa ;) gullunge!
Just nu : sitter i min rosa one piece och ser på tv:n , funderar på att lägga mig i sägen å bara slappa...
har så fruktansvärt ont i huvudet , å förskyld börjar jag bli också , känner mig helt svag å
seg ! Hoppas det blir bättre .

när jag ser på dig , är det som världen stannar till


jag å Tindrus <3

Kommentarer


Innan du kommenterar läs det här:
© Designen är gjord av: www.bbrallis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback