home !

Hallo bitches.
Tränade ju förut å kan säga en sak ... min kondition är HELT borta , orkade ingenting typ . 
Haha , märktes grovt att jag inte tränat på länge alltså.
Just nu : Kom nyss hem från min "gamla vän" Emil , haha ! Grymt kul att prata massa gamla minnen , 
helt sjuka saker har vi gjort också . Vi har nog gjort allt man någonsin kan tänka sig . 
har saknat den grabben asså ! 
jaja , nu blir det säkert Gossip Girl ( nöööörd ) å sen sova,  imorgon blir det upp vid en 11 då jag ska
till torp med min efterlängtande kusin ! Så hör av mig imorgon .
puss
 
gamal söt bild på mig å Emil.

Kommentarer
Postat av: Emil svendsen

Naaaaaw, typ as söta ;)

2012-07-17 @ 01:18:20
URL: http://Nattstad.se/emilsvendsen


Innan du kommenterar läs det här:
© Designen är gjord av: www.bbrallis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback