vilken kväll!!

Herregud vilken lyckad kväll!
Vi käka varm macka som förrätt och huvudrätt åt vi tacos och till efterrätt choklad med vaniljvisp toppad
med nonstop :D Vid halv 11 så kom Rasmus , Pierre å Kim ! Vi softa å skratta en massa !
Seden när vi bestämde oss för att gå ut och skjuta lite smällare .... vi hade ju med pierre som va
helt galen kasta raker över allt herregud ! iallafall så kim skulle skjuta en raket så rikta han den åt ena hållet
men trampa på den så den byta riktning , så den kom knappt 5 cm från pierres ansikte rakt in i rutan å stutsa tillbaks
shit va jag å julia skratta helt sjukt ! sen så kasta pierre iväg en å man har ingen aning om vart den hamnar så
jag sprang iväg ramla och reste mig , självklart såg Julia det å börja as garva å ramlar själv hahahah!
sen kom en vakt precis när pierre sköt en till raket så , vi börjar springa som fan å la oss i gräset hahah shit vilken
kväll ni tror la vi är helt galna menmen;)
har även en överraskning på g.... hoppas hoppas hoppas !!!! ni får reda på det så fort jag fått besked hur det blir :D:D


Puss

Kommentarer
Postat av: Patricia♔

Vad god maten lät:)

2012-01-05 @ 11:41:10
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Daniella

SVAR: Igår slappade jag nästan hela dagen, själv? :)

2012-01-05 @ 12:28:40
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/


Innan du kommenterar läs det här:
© Designen är gjord av: www.bbrallis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback