for one more chance to hold you close i don't know where you're going just get your ass back home

förlåt för väldigt dålig uppdatering ? säger jag det ofta ? ja jag vet.
jaja , idag har jag vart i skolan och på trafikskolan har även shoppat lite små saker .
Köpte en ansiktsmarsk,hårklämma & hårinpackning .
Just nu : sitter jag och ser på tv:n och pratar med Lisa , ska nog snart fixa mig för kvällen och
slå mig ner framför tv:n och där visas Big brother !
Med tanke jag jag inte bloggat på en månad .. så har ni ju missat mycket som hänt ;)
har kööpt en massa nya kläder och tat hål i örat osv , jaja men nu ska jag fortsätta prata med Lisa och vara social med henne .
Bloggar imorgon !




Kommentarer


Innan du kommenterar läs det här:
© Designen är gjord av: www.bbrallis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback