jag suger !

förlåt för dålig updatering!!!
iaf igår spelade vi match dock förlorade vi med 4-2 tror jag ?
sen vid halv 9 gick jag och la mig :o vaknade vid 12 och hade kramper i magen , visste inte vad jag skulle ta
mig till så gick på toa och börja känna att jag måde illa satt ner en stund på golvet och trodde allt kändes bra
sen ställde jag mig upp och allt börja tycka på och jag spyr , fyfan  vilken natt ! (bra info)
nu mår jag iaf bra , skulle varit och tittat på en mopped idag men fick inte det så pappa åkte dit och tog kort på den
och jag ville ha den så pappa ska hämta den sen :D super glad! så antar att jag har tur i oturen ! ;)
bild kommer upp senare !
men ingen match för mig idag , fan! jaja får la bara säga : lycka till svarteborg och ta munkedal nu!

älskar er tjejer !

Kommentarer


Innan du kommenterar läs det här:
© Designen är gjord av: www.bbrallis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback