Jag ser världen med andra ögat

Hemma från skolan nu , det gick ganska snabbt idag ! på idrotten hade vi iaf gym ;) och sen så hade vi elevensval värsta kaoz för att vi (jag,julia + killarna i klassen) hade valt idrott men så fick vi reda på att vet inte va ngn idrott så när klockan är 14.00 skyndar jag mig,cornelia och julia oss och duschar och gör i ording oss ! sen går julia i för väg till matten , sen när jag kommer ut i gympa salen så säger läraren vi hade på idrotten innan att vi hade hål . så jag och jim sprang till två bussen och han precis med (tur!) Nu ska jag nog vila lite , har spräng huvud värk och känner mig häning ! så taggar upp för träning !
haregötthay!

Kommentarer


Innan du kommenterar läs det här:
© Designen är gjord av: www.bbrallis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback