Visa ditt intresse eller förlora mitt!

Just nu sitter jag och myser ner mig med en filt i soffan och en varm kopp te i handen och väntar på att : sol fest & oroliga föräldrar ska börja , faktiskt första gången jag ser på det , så får se om det är bra ;)
Kom ur duschen för en stundsen underbart att duscha i det varma efter att ha varit ute och sprungit i det kalla !!
Måste även plugga lite på svenska provet tills i morgon :( hatar att plugga , men det måste göras , right ?

/puss

söta tindra !
- falska människor ,  mina åsikter om de jävlarna , rent nöje!

Kommentarer
Postat av: rossana

Sv: aww tack, men du är fin natali!<3

2011-10-13 @ 19:46:36
URL: http://trogbrunett.blogg.se/


Innan du kommenterar läs det här:
© Designen är gjord av: www.bbrallis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback