En bild kan säga mer än tusen ord

Sjukt trött ... skulle varit skönt att sova en stund , men det hinnar jag inte :(
Ska på träning "springning med laget och p10-11 ?"  halv 6 , tror jag det va :S bra koll!(Y)
Sen när jag kommer hem ska jag plugga på svenskan ... duscha och SOVA!
Gjorde engelska prov idag , gick åt skogen ! kunde inte ett skit .. måste medge : JAG SUGER PÅ ENGELSKA!
Finns inte så mycket att säga att skriva , hoppas ni haft en bra dag , för det har inte jag haft !

/puss

bjuder på en bild på mig och allra bästa tvilling♥
Det finns tusentals stjärnor
Men bara en sol
Och det är du
Du lyser upp mitt liv & får mig alltid att le ♥

Kommentarer
Postat av: rossana

sååå sööööta!!<3

2011-10-13 @ 17:49:18
URL: http://trogbrunett.blogg.se/


Innan du kommenterar läs det här:
© Designen är gjord av: www.bbrallis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback