Hos Robert och Sandra !

Just nu sitter jag hos Robert och Sandra , med mamma och Tindra . Jag vaknade vid halv 12 då jag gick upp och städade mitt rum , (stolt) så nu är det inget kvar typ att göra hemma innan alla kommer , lite kanske , ska fixa borden och dekoration :D sen kommer ju sandra och då ska vi göra iordning oss och sen ska vi laga mat !
så kanske ett blogg inlägg sen så ni får se hur jag och sandra kommer se ut ;) annars får ni vänta tills imorgn.
/kyss

haha en gamal charmig bild på tindra , hon kanske är 10 månader där ! sötnosen<3

här kanske hon är 11 månader <3

och en ganska nytagen bild 1 år och kanske två månader <3


Kommentarer


Innan du kommenterar läs det här:
© Designen är gjord av: www.bbrallis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback