rädslan som alltid finns där, att man aldrig ska bli accepterad för den man är

Just nu har jag sett på julkalendern , tycker aldrig man blir för gammal för att se på det .
Det är en traditon typ , dock kanske man inte följer den men tittar då och då , right ?
dock så förstör det allt utan snö , jag menar julkalendern , julpynt & godiskalender :(
vill he mängd med snö nu och när det gått en vecka vill jag bli av med den så är det !
Nu & sen ska jag :
* Plugga på no:n.
* Plugga på svenskan.
* Skriva mer på bokrecension.
* Skriva på min nyhetsartikel

mycket pluggande , men måste plugga gärnet vill ha bra betyg i "julbetyg" så , vad gör man inte ?
Gjorde matte prov idag , det gick la så där :s gjorde även ett stavningstest blev godkänd , gött !!
nu ska jag plugga ett till inlägg innan sängdax får ni sen !
/puss

godiskalender♥

julkalendern , vad tycker ni ?

snösnösnö!

Kommentarer
Postat av: rossana

ååh ja är inte ensamen om å kolla julkalendern(aa)



sv: haha okejokej;)

haha men du är liksom natali å Nathalie är nattan/nattis;) haha:D<3

2011-12-01 @ 19:40:06
URL: http://ttrogbrunett.myshowroom.se


Innan du kommenterar läs det här:
© Designen är gjord av: www.bbrallis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback