människor är som pusselbitar, det finns alltid två som passar ihop.

Shobbalo , Daniella ville att jag såååå gärna skulle blogga så här !
haha nämen , igår så va jag ju med Nattan & Cornelia , vi bada bubbelbad å basta ! mysigt !
sen sova jag hos hon , idag när vi vakna bestämde vi oss för att dra te torp , men när jag kom
hem och hade duschat va jag inte längre sugen påt åså , sen skulle jag ju även va med Daniella oxå!
Va med Daniella en stund , vi käka glass love! och typ prata , chilla :)
imorgon blir det torp med bästa kusinen !

puss


jag och världens bästa (daniella) GAMMAL BILD ! älskar dig

Kommentarer
Postat av: rumpa

Love you to bästaste! <3

2011-12-30 @ 00:47:35
Postat av: Wilma Stenhardt

Hej på dig!



Ja jag gör gratis designer - men bara till dom som har 100+ unika varje dag.



Kram

2011-12-30 @ 00:59:52
URL: http://wilmastenhardt.blogg.se/


Innan du kommenterar läs det här:
© Designen är gjord av: www.bbrallis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback